משמורת משותפת - זכיתי בפסק דין


ביום 07/01/2010, נתנה כבוד השופטת ד"ר ורדה בן שחר, פסק דין בתיק בו יצגתי את האב. בפסק הדין פסקה השופטת משמורת משותפת לשני ההורים, על תאומים בני שנתיים ותשעה חודשים.

פסק הדין היה ראוי, נכון וצודק.

מדובר בפסק דין יחודי, שניתן הן בניגוד לחזקת הגיל הרך והן בניגוד לתסקיר פקידת הסעד. כמו כן, זהו פסק הדין החמישי בלבד שניתן במדינת ישראל למשמורת משותפת, שלא בהסכמת ההורים.

האם התנגדה למתן משמורת משותפת וביקשה משמורת יחידנית.

בתיק זה, האב הוא אשר היה המטפל העיקרי של הילדים בעוד האם עשתה התמחות ברפואה. במקום להסכים לקיום משמורת משותפת, שהיא טבעית ביותר בנסיבות העניין, כשמדובר בשני הורים נורמטיביים, הודיעה האישה שהיא אינה מוכנה למשמורת משותפת, כאשר להזכירכם חברי היקרים, היא כלל לא תפקדה כמשמורנית מאז שהילדים היו בני 5 חודשים.

לא חבל להאבק על גב הילדים, ללא סיבה אמיתית? הרי מדובר באב נפלא שטיפל ומטפל בילדים במסירות רבה. לא קל לטפל לבד בתינוק לא כל שכן בתאומים והוא עושה זאת בסבלנות אין קץ ובאהבה. חבל שהאם לא השכילה לשים את טובת הילדים בראש מעייניה. נפלא שהשופטת עשתה את הצעד המוסרי והערכי כמו גם המשפטי הצודק, לטובת הילדים.

 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.